close

Scarborough Fair 斯卡布羅市集 /頌歌 
Are you going to Scarborough Fair? 
你將要去斯卡伯勒博市集嗎?
 Parsley,sage,rosemary & thyme 
香芹,鼠尾草,迷迭香和百里香 
Remember me to one who lives there
 讓我想起在那裡生活的某個人 
She once was a true love of mine 
她曾經是我的真愛 

Tell her to make me a cambric shirt 
請告訴她 讓她為我做一件麻布的薄襯衫
 Parsely,sage,rosemary & thyme 
歐芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
 Without no seams nor needlework
 外表沒有任何縫線 也不會有任何刺繡 
Then she'll be a true love of mine
 那才是我的真愛 

Tell her to find me an acre of land
 請告訴她 請她為我找一畝土地 
Parsely,sage,rosemary,& thyme 
歐芹、鼠尾草、迷迭香和百里香
 Between the salt water and the sea strand 
鹹鹹的淚水流入在海灘之間 
Then she'll be a true love of mine
 那才是我的真愛 

Are you going to Scarborough Fair? 
你將要去斯卡伯勒博覽會嗎? 
Parsley,sage,rosemary & thyme
 香芹,鼠尾草,迷迭香和百里香
 Remember me to one who lives there
 讓我想起 在那裡生活的
 She once was a true love of mine
 她曾經是我的真愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    Zhiyuan1027 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()